Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 12.00 θα συμμετάσχει σε συζήτηση με θέμα «Το κοινωνικό συμβόλαιο της υγείας: Ο ασθενής στο επίκεντρο», στο πλαίσιο του 6ου Συνεδρίου Υγείας που διοργανώνουν το ygeiamou.gr και το «Πρώτο Θέμα», στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.


